Deelname aan enquête over arbeidsparticipatie

Help mee de ‘Werkwijzer’ beter te maken voor mensen met een hypofyse- of bijnieraandoening.

In 2019 hebben ruim 1200(!) mensen deelgenomen aan een enquête over ervaringen met werken met een chronische ziekte. Het onderwerp leefde, want de respons was maar liefst 40 %. Zoveel bruikbare enquêtes leverde veel informatie op waardoor ZonMw het project ‘Arbeidsparticipatie bij zeldzame hypofyse- en bijnieraandoeningen’ heeft willen financieren. We hebben weer uw hulp nodig en vandaar de oproep aan een nieuwe enquête mee te doen.

Werkwijzer

Eén van de producten die we voor dit project ontwikkelen is een ‘Werkwijzer’. Het is een digitale gereedschapskist voor hypofyse- en bijnierpatiënten. Er zit bijvoorbeeld uitleg in over wet- en regelgeving, tips om een gesprek te voeren en informatie over wat je mag verwachten van bijvoorbeeld de bedrijfsarts. Voor de samenstelling van deze gereedschapskist voor mensen met een hypofyse- of bijnieraandoeningen, vragen wij u om een vragenlijst in te vullen.  U komt in de vragenlijst via de onderstaande knop.

Bron: Werk & Ziek zijn