Webwinkel van de Bijniervereniging NVACP

In deze webwinkel kunnen leden als niet-leden artikelen bestellen.
Als u uw artikelen heeft uitgezocht en in de winkelwagen heeft geplaatst dient u uw adresgegevens in te vullen. Leden kunnen alleen maar een eventuele korting krijgen als ze ingelogd zijn.

Bij het aangaan van een lidmaatschap van de Bijniervereniging NVACP dient u de gegevens van het nieuwe lid in te vullen. Als nieuw lid ontvangt u een gratis welkomstpakket, dit pakket verschilt per ziektebeeld. Doe dus nog geen bestellingen in de webwinkel! Heeft u met spoed artikelen nodig neem dan contact op met het documentatiecentrum.

Heeft u vragen neem gerust contact op met het documentatiecentrum van de Bijniervereniging NVACP.

Als u uw bestelling gedaan heeft kunt u de factuur betalen en worden de artikelen zo spoedig mogelijk aan u opgestuurd.

De artikelen zijn onderverdeeld in verschillende categorieën.De Bijniervereniging is niet BTW plichtig.

Lidmaatschap Bijniervereniging NVACP

Eenmalig doneren of schenken aan de Bijniervereniging NVACP

Jaarlijks doneren of schenken aan de Bijniervereniging NVACP

U doneert gedurende minimaal 5 jaar een bedrag aan de Bijniervereniging NVACP. U vult hiervoor een belastingverklaring in en stuurt deze ook naar de Bijniervereniging NVACP. Download hier de belastingverklaring.