Zorgen over de spoedeisende hulp en de financiën van ziekenhuizen

Publicatiedatum: 18 oktober 2024 Politiek is het een heet hangijzer: de toegankelijkheid van ziekenhuizen. In deze regio staat die onder druk. Er zijn zorgen over de spoedeisende hulp en de financiële gezondheid van ziekenhuizen. Ook zijn er problemen met de beschikbaarheid van voldoende zorgmedewerkers, zoals operatieassistenten, IC-verpleegkundigen en verpleegkundigen op de spoedeisende hulp….

Lotgenotencontact voor Bijnierpatiënten

Publicatiedatum: 18 oktober 2024 In: Mol (België) Datum: Zaterdag 14 december 2024 Tijd: 13u30 uur tot 16uuur Plaats: Dienstencentrum Ten Hove, Jakob Smitslaan 26, 2400 Mol (bij de balie rechts) Graag inschrijven voor 5 december: Linda.opdebeeck@nvacp.be Gratis voor leden en hun naasten. Voor niet-leden: € 5,- Bron: Bestuur Bijniervereniging