Wensdag 2021

Afgelopen vrijdag hebben wij een Wensdag georganiseerd voor twee gezinnen, waarvan het oudste kind helaas behept is met een bijnierziekte. De impact hiervan hebben wij vastgelegd in het Themanummer Jeugd en Jongeren wat volgende week bij de drukker ligt!l

De hele dag werd mogelijk gemaakt door verschillende personen en bedrijven, waarvoor wij veel dank! Wendy van den Broek voor de sponsering van de Kartritten op Lelystad; Simon Kram, Bennie en stagiaire Daniel van de Mechan Groep BV bedankt voor de fantastische middag op jullie bedrijf; Bo Elders, stagiaire Verpleegkunde van Windesheim en Diana Kwast-Hoekstra, voor de organisatie vanuit de Bijniervereniging NVACP. Voor de andere jeugd en jongerenleden zullen we spoedig ook weer een leuke dag gaan organiseren, zodra wij meer duidelijk hebben zullen we dit communiceren. #wensdag2021 #superbedankt!