BijnierNET, Bijniervereniging NVACP en NVE Klinisch Netwerk Bijnier gaan nauwer samenwerken

Publicatiedatum: 10 januari 2023

Door nauwer samen te werken willen BijnierNET, Bijniervereniging NVACP en het NVE Klinisch Netwerk Bijnier de belangen van mensen met een bijnieraandoening en zorgprofessionals zo goed mogelijk dienen. Informatievoorziening staat centraal. Het vergroten van awareness en het borgen van kwaliteit en toegankelijkheid zijn daarnaast belangrijke aandachtspunten. Alle betrokken organisaties dragen hieraan bij vanuit een eigen rol en verantwoordelijkheid.

‘Nauwer samenwerken, dat is hét voornemen voor 2024’, zegt voorzitter Élise Foltête van de Bijniervereniging NVACP. ‘Door de krachten te bundelen kunnen we patiënten met bijnieraandoeningen in binnen- en buitenland nog beter informeren over behandeling en het leven met een bijnieraandoening.’

Bron: BijnierNET