Koninklijke onderscheiding voor ons erelid Johan Beun

Zaterdag 7 september 2019 heeft ons erelid Johan Beun een koninklijke onderscheiding ontvangen. Deze onderscheiding is namens de Koning der Nederlanden uitgereikt door de burgemeester J.N. Rozendaal van de gemeente Elburg. Johan Beun is benoemd tot Officier in de orde van Oranje Nassau.

Bij het uitreiken van deze onderscheiding zijn toespraken gehouden door:
Prof. Guus Schrijvers, oud-hoogleraar met als onderwerp “de patiënt als kritische vriend van de dokter”.
Laurens Mijnders, voormalig secretaris van de Bijniervereniging-NVACP.
Prof. dr. Alberto Pereira, coördinator European Reference Network for Rare Endocrine Conditions en
Thon Westerbeke oud-voorzitter van de Bijniervereniging-NVACP.

Het bestuur van de Bijniervereniging-NVACP is trots dat weer een erelid van de Bijniervereniging-NVACP een koninklijke onderscheiding heeft ontvangen en feliciteert Johan en zijn echtgenote met deze onderscheiding.
U kunt Johan feliciteren op zijn persoonlijke website www.johan-g-beun.nl

Lees hier meer over de benoeming en het uitreiken van de onderscheiding en feliciteer Johan persoonlijk.