In memoriam: Hans Heindijk

Ons bereikte het bericht dat op16 juli 2018 is overleden de heer Hans Heindijk in de leeftijd van 83 jaar.

In 1999 werd hij lid van Bijniervereniging NVACP en velen van u kennen hem vast van de algemene ledenvergadering. Hij hield de besturen scherp door kritisch vragen te stellen over de financiën en bij het tot stand komen van de laatste statuten van de vereniging had hij de nodige kritische opmerkingen die door iedereen werden onderschreven.

Hans zat als penningmeester in het bestuur van de Stichtingen Vrienden van de NVACP of zoals het later heette het Bijnierfonds. Hij was altijd betrokken bij het aanvragen van subsidies voor onderzoeken en hield goed in de gaten of alles wel goed besteed werd.

Op zijn rouwkaart stond: “een man van waarden en principes, nuchter, eerlijk en oprecht” en dat onderschrijven wij maar al te graag.

Wij wensen zijn weduwe, kinderen en klein- en achterkleinkinderen alle sterkte toe bij het verwerken van dit enorme verlies.

Marijke Simon,

Penningmeester.