CAH – AGS dag, Zaventem (België)

Op 14 maart 2020 organiseert de Belgische Vereniging voor Kinderendocrinologie BESPEED, in samenwerking met de Nederlandse Vereniging voor Bijnier patiënten NVACP en BijnierNET op 14 maart 2020 een ontmoetingsdag voor families (ouders, kinderen, jongeren) met CAH. Er wordt een Nederlandstalig en een Franstalig programma in parallel voorzien.

Het programma is als volgt:
10.00 uur        Zaal open
10.30 uur        Start programma
– Toelichting BijnierNET en NVACP  door Johan Beun en Bas van den Berg
– Medische aspecten van CAH  door Prof. Martine Cools
– Besturen van een Patiëntenorganisatie door Jan de Wit
12.00 uur        Lunch
13.00 uur        Interactieve sessie, ervaringen delen met elkaar o.l.v. Prof Eline van Hoeke
14.30 uur        Warme babbel, meer weten over Bijniernet en NVACP

Inschrijven? Deelname is gratis. Inschrijven kan per mail via de Belgische Vereniging voor Kinderendocrinologie,
vóór 1 maart 2020: info@bespeed.org., met vermelding van het aantal personen en de leeftijd van kinderen en jongeren die meekomen.

Meer informatie :