Dit is de inschrijfpagina voor nieuwe leden van de Bijniervereniging NVACP.

Om u aan te melden als lid van de Bijniervereniging NVACP dient u het onderstaande formulier in te vullen.

Indien u liever gebruikt maakt van een formulier dat u per post toe kunt sturen, klik dan hier.

Welkomstpakket

Als uw inschrijving verwerkt is, zult u een welkomstpakket en de laatste BIJNIER thuis ontvangen. Ook ontvangt u 1 gratis noodtasje. Hiernaast zal u (zodra deze verstuurd wordt) de NVACP nieuwsbrief per mail ontvangen.

Nieuwe ledenbijeenkomst

Voor nieuwe leden wordt ook elk jaar een nieuwe ledenbijeenkomst georganiseerd. Tijdens deze bijeenkomst leert u de andere nieuwe leden en de bestuursleden kennen en wordt u op de hoogte gebracht van verscheidene zaken m.b.t. Bijniervereniging NVACP. Op deze manier bent u snel op de hoogte en weet u welke mensen u kan benaderen bij vragen.

Bij voorbaat dank voor uw aanmelding!