LOTGENOTENDAG FEOCHROMOCYTOOM 19 november 2022

Ondanks dat elk verhaal van een patiënt met een feochromocytoom (feo) anders is, zijn er veel overeenkomsten. Door de zeldzaamheid van de ziekte zijn er meestal weinig mensen in je omgeving die weten wat het hebben van een feo betekent of betekende. Om echt uit te kunnen wisselen over wat je meemaakt(e) moet je bij lotgenoten zijn.

Op zaterdag 19 november 2022 organiseren de Bijniervereniging NVACP en de Nederlandse Vereniging voor patiënten met paragangliomen (waar ook feochromocytomen onder vallen) (NVPG) daarom een lotgenotendag voor leden met een feochromocytoom en hun naasten. Hier is ruimte voor ervaringsverhalen, het stellen van vragen en vooral ook een gezellige ontmoeting met gelijkgestemden.

De dag start met een welkom om 11.30 uur. Daarna zullen de aanwezigen gezamenlijk genieten van een heerlijke lunch, waarbij de eerste kennismaking kan plaatsvinden. Na de lunch zullen groepjes van maximaal 10 personen gezamenlijk in gesprek gaan.

Wat: Lotgenotendag Feochromocytoom (deelname gratis)
Wanneer: 19 november 2022
Voor wie: Voor leden van de onderstaande verenigingen, die te maken hebben (gehad) met een Feo:
– Bijniervereniging NVACP
– Nederlandse Vereniging voor patiënten met Paragangliomen
– Belangengroep MEN
– Nederlandse Neurofibromatose Vereniging
– Belangenvereniging VHL

Waar: Restaurant Hygge, Goeman Borgesiuslaan 77, Utrecht (gratis parkeren)
Wanneer: Zaterdag 19 november 2022
Tijd: Van 11.30 tot maximaal 17.00 uur

Aanmelden: Voor 12 november 2022 via een DM op Facebook naar Suzan Vermeulen of info@kunstigcommuniceren.nl, graag met vermelding van emailadres, telefoonnummer en het aantal personen