Erelidmaatschap Thon Westerbeke

De Bijniervereniging NVACP heeft tijdens het Medisch Congres op 18 mei 2019 het erelidmaatschap toegekend aan

Thon Westerbeke

Hij is lid van onze vereniging sinds 15 april 2013. Toekenning geschiedt op grond van zijn bijzondere verdiensten en inzet voor Bijniervereniging NVACP waarbij altijd voorop stond en staat: het belang van en support aan de patiënt met zeldzame bijnieraandoeningen.

Na het beëindigen van zijn voorzitterschap heeft hij zich bij langdurige ziekte van onze voorzitter nog weer enkele maanden als  voorzitter ad interim ingezet. Daarnaast heeft hij zijn echtgenote 5 jaar lang geholpen met het documentatiecentrum van Bijniervereniging NVACP en het geven van voorlichting over de bijnieraandoeningen op diverse bijeenkomsten in Nederland.