Het Forum van de bijniervereniging is helaas nog niet online

Afgelopen zaterdag 29 september zijn via de e-mail de eerste uitnodigingen verstuurd om in te loggen en deel te nemen aan het nieuwe forum van de bijniervereniging NVACP.
Helaas liet de techniek ons in de steek en bleek het forum nog niet voor iedereen toegankelijk.
Zodra de technische problemen zijn opgelost ontvangen alle leden een uitnodiging om deel te nemen aan het forum.
De leden die een Engelstalige mail ontvangen hebben krijgen nieuwe instructies om het wachtwoord te wijzigen.
Het web team betreurt het zeer dat de start van het forum niet goed is verlopen en dat de techniek ons in de steek heeft gelaten ondanks de zorgvuldige voorbereiding.
Heeft u vragen over het forum stel deze dan altijd via de mail aan forum.bijniervereniging@nvacp.nl.

Via de link naar u verstuurd in de e-mail kunt u een wachtwoord aanmaken voor het forum.
Na het wijzigen van het wachtwoord duurt het minimaal een half uur om verder het systeem te actualiseren. Daarna kunt u inloggen op het forum.

De uitnodigingen worden in groepen van ongeveer 250 leden verstuurd. Uiteindelijk moeten alle leden deze uitnodiging via de e-mail hebben ontvangen.

Hoe werkt dit forum:

Na inloggen ziet u een scherm met de regels van het forum.
Rechts staan de mededelingen, hierin vind u steeds de laatste berichten aan onze deelnemers van het forum.
Rechtsonder staan de hoofdonderwerpen van het forum.
Onder het kopje forum algemeen zijn instructies en filmpjes opgenomen voor de uitleg van diverse handelingen op het forum.
Een algemeen inleidend filmpje over het forum vind u hier.

Uw bijniervereniging NVACP hoopt dat het forum weer net zo intensief gebruikt gaat worden als voorheen. Delen van kennis en ervaring blijft belangrijk bij bijnierziekten.

Vrijwilligers gezocht.
Het web team van de bijniervereniging NVACP zoekt nog redacteuren om het werken met het forum te begeleiden.
Als redacteur controleert u of het forum correcte wijze gebruikt wordt en beantwoord u de eventuele vragen die via de e-mail binnen komen.

• U heeft geen specifieke kennis nodig.
  • U hoeft niet uit naam van de bijniervereniging-NVACP op berichten te antwoorden. Als lid mag u natuurlijk wel op persoonlijke titel uw ervaringen delen op het forum.
  • Ook is geen telefonische helpdesk voor het forum.

Heeft u interesse? Stuur dan een mailtje naar: forum.bijniervereniging@nvacp.nl.