Gezocht: Ervaringsdeskundige met de ziekte van Addison / Primaire bijnierschorsinsufficiëntie

MijnGezondheidsgids.nl ontwikkelt podcasts over verschillende vormen van bijnierschorsinsufficiëntie.

Het doel van deze podcasts is om andere patiënten, mantelzorgers en belanghebbende regie te geven over deze zeldzame aandoening. De podcast wordt ontwikkeld om de bekendheid van bijnierschorsinsufficiëntie verder te vergroten en educatie te stimuleren.

Het team van MijnGezondheidsgids is op zoek naar een Addison-patiënt (primaire bijnierschorsinsufficiëntie) die zijn of haar verhaal wil doen in de podcast.

Wil jij op deze manier meewerken of ken jij iemand die dit zou willen en zo kan helpen om andere patiënten meer regie over hun aandoening te geven?

Stuur dan een e-mail naar: info@mijngezondheidsgids.nl