Uitnodiging eindberaad over Arbeid en Chronisch Ziek zijn (herinnering)

Rectificatie

Uitnodiging eindberaad over Arbeid en Chronisch Ziek zijn (herinnering)
Mogelijk is onderstaande uitnodiging, in de nieuwsbrief eerder deze maand, aan uw aandacht ontsnapt door vakantieperikelen. U kunt nog tot maandagmorgen 29 augustus inschrijven. Wij zien u graag donderdagmiddag om 13:00 uur op het beeldscherm. Heeft u zich al aangemeld dan hoeft u niets te doen, op 30 augustus gaan wij het programma en de inloggegevens versturen. Reserveer donderdagmiddag 1 september Graag nodig ik je uit voor deelname aan het eindberaad van het project ‘Arbeidsparticipatie bij zeldzame hypofyse- en bijnieraandoeningen’. Het eindberaad vindt plaats op donderdag 1 september 2022 van 13.00 – 15.00 uur. Het is online. Tijdens het eindberaad presenteren we de resultaten van het project en richten we de blik voorwaarts. Definitieve informatie over het programma en de link voor de zoomverbinding ontvang je vanaf 30 augustus. Schrijf je zo snel mogelijk in via het inschrijfformulier.

Met vriendelijke groet Projectbureau “Arbeidsparticipatie en chronisch ziek zijn”
Hans Blaauwbroek
(projectcoördinator)