Regionale bijeenkomst in Uden op 4 sept. 2019

Op woensdag 4 september 2019 is er een informative bijeenkomst voor patiënten met bijnierschorsinsufficiëntie in ziekenhuis Bernhoven te Uden. De bijeenkomst wordt georganiseerd door de afdeling endocrinologie van Bernhoven, BijnierNET en de Bijniervereniging NVACP.

Het thema is: ‘Goede zorg voor mensen met bijnierschorsinsufficientie’

Bijnierschorsinsufficiëntie is een zeldzame ziekten. De kans dat u andere patiënten ontmoet is klein. Op deze avond krijgt u en informatie en u kunt andere patiënten ontmoeten en ervaringen uitwisselen. Ook uw partner is welkom.

Het programma voor deze avond is als volgt:

• 18:45 uur: Ontvangst en inloop
  • 19:15 uur: Presentatie over bijnierschorsinsufficiëntie door Engelien Geerdink, Internist-Endocrinoloog
  • 20:15 uur: Pauze: tijdens de pauze wordt er een demonstratie gegeven over hoe u een noodinjectie moet klaar maken en u kunt informatie bekijken.
  • 20:45 uur:  Presentatie over de Kwaliteitsstandaard Bijnieraandoeningen en de Bijnier App door Johan Beun, coördinator BijnierNET
  • 21:45 uur: Einde

De bijeenkomst wordt gehouden in het restaurant op de eerste etage van het ziekenhuis.

Aan deze bijeenkomst kunnen maximaal 120 mensen deelnemen. De mensen die behandeld worden in het Bernhoven ziekenhuis hebben rechtstreeks een uitnodiging ontvangen van het ziekenhuis. Mensen die in andere ziekenhuizen behandeld worden zijn ook welkom op deze avond.
Als u geïnteresseerd bent, wilt u zich dan aanmelden via het

Wij zien u graag op woensdag 4 september in ziekenhuis Bernhoven om 18:45 uur.
Het adres is:
Ziekenhuis Bernhoven
Nistelrodeseweg 10
5406 PT Uden
Telefoon 0413-404040

Mocht u vragen hebben over deze uitnodiging stuur dan uw vraag naar info@bijniernet.nl

Engelien Geerdink, Endocrinoloog Bernhoven
Johan G. Beun, BijnierNET